سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کـــبـــوتــــر عشــــــــق

یکی از مشکلاتی که گریبانگیر اکثرأ کاربران است ، مشکل دیر بالا آمدن و بوت شدن گوشی است. این موضوع گاهی بسیار آزاردهنده شده و حتی  چندین دقیقه برای لود کامل اولیه گوشی طول میکشد. این معضل به خصوص بر روی گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین (کلیه ورژنها) بسیار گسترده است. اما راه حل بسیار ساده ای برای حل آن وجود دارد! به نوعی که هر از چند گاهی با انجام دادن این ترفند میتوانید سرعت بوت شدن اولیه گوشی سیمبین خود را تا چندین برابر افزایش دهید!
ادامه مطلب
نوشته شده در چهارشنبه 87/11/2ساعت 10:56 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

به جرأت میتوان فتوشاپ را پادشاه بدون رغیب نرم افزارهای گرافیکی و ویرایش عکس دانست. از این برنامه تاکنون نسخه های متعددی ارائه شده است. در نسخه های پیشین فتوشاپ ترفندها و قسمتهای مخفی متعددی وجود داشت . این موضوع در آخرین نسخه رسمی ارائه شده یعنی Adobe Photoshop CS3 نیر صادق است. در این ترفند قصد داریم به معرفی "قرص قرمز" مخفی شده در Adobe Photoshop CS3 بپردازیم که به وسیله آن به تصویر یک گربه و چهره یکی از سازندگان مرحوم فتوشاپ نیز خواهید رسید!
ادامه مطلب
نوشته شده در چهارشنبه 87/11/2ساعت 10:55 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

آیا برای شما نیز پیش آمده که به هنگام نصب ویندوز XP ، شماره سریالی در اختیار نداشته باشید؟ یا شماره سریال را فراموش کرده باشید؟ و یا حتی شماره سریال مخصوص ویندوز XP نیز بیابید اما با آن هم نتوانید کاری از پیش برید؟ در این ترفند قصد معرفی یک سریال جادویی را داریم که با استفاده از آن میتوانید تمامی ویندوزهای XP را رجیستر کنید! مهم نیست ویندوز مربوط به چه سالی باشد ، با این شماره سریال هر ویندوزی را میتوانید نصب کنید. جالب اینکه اگر این شماره سریال را به خاطر بسپارید ، از این پس اگر بخواهید برای هر کس ویندوز نصب کنید از نظر او فردی نابغه محسوب خواهید شد ، چرا که گویی تمامی شماره سریالهای ویندوز XP را حفظ هستید! در صورتی که خودتان میدانید از همان سریال جادویی استفاده کرده اید.
ادامه مطلب
نوشته شده در چهارشنبه 87/11/2ساعت 10:55 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

یکی از قابلیت هایی که مدیران بسیاری از وبلاگ ها برای جذاب کردن وبلاگ خود استفاده میکنند افزودن یک صدا به محیط وبلاگشان است. اما این موضوع ممکن است به مذاق کلیه بازدیدکنندگان خوش نیاید. به ویژه کاربرانی که از سرعت کم اتصال استفاده میکنند پخش اتوماتیک صدا در وبلاگ مورد بازدید ، مقدار زیادی از پهنای باند آنها را اشغال میکند و در نتیجه باعث کند شدن سرعت اینترنت میشود. در صورتی که شما نیز از این دسته از کاربران هستید میتوانید با استفاده از این ترفند جلوی پخش صدا را در وبلاگهایی که توسط مرورگر اینترنت اکسپلورر بازدید میکنید ، بگیرید.
ادامه مطلب
نوشته شده در چهارشنبه 87/11/2ساعت 10:55 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

مرورگر موزیلا فایرفاکس شاید دیگر نیازی به معرفی نداشته باشد. دانلودهای فراوان و رضایت کلی کاربران از این مرورگر ، فایرفاکس را به سمبلی از اینترنت سریع تبدیل کرده است. اما فایرفاکس باز هم راه هایی برای بهینه سازی استفاده دارد. دسترسی سریعتر به سایت های مورد علاقه شما و جستجوی سریع در این سایتها دو ترفندی است که تقریبأ 99% کاربران از آن بی اطلاعند و این قابلیت های جالب فایرفاکس به نوعی در پشت مه باقی مانده است. هم اکنون قصد داریم به معرفی این دو ترفند بپردازیم.


ادامه مطلب
نوشته شده در چهارشنبه 87/11/2ساعت 10:52 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

مطمئنأ تمامی شما نرم افزار مایکروسافت پاورپوینت را میشناسید. به وسیله پاورپوینت میتوانید اسلایدهایی از ناگفتنی های خود فراهم آورید ، آن را تزئین کنید و در نهایت بر روی صفحه نمایش یا به کمک یک ویدیو پروژکتور بر روی پرده به نمایش درآورید. محیط این نرم افزار بر عکس محیط MS Word جای گزافه گویی نیست ، بلکه شما در آن رئوس مطالب را می گویید و شکلها و نمودارهای خود را در آن نمایش می دهید و در نهایت آنچه در ذهنتان می گذرد و در قالب بیان نمی گنجد را به تصویر میکشید. اسلایدهای حاصل در اصل پوستری از سخنان شما هستند. نکات کلیدی خاصی در پاورپوینت نهفته است که با دانستن آنها میتوانید به این بوم متحرک ، طراوت بیشتری ببخشید. در این ترفند قصد داریم به معرفی این نکات اساسی و کلیدی بپردازیم.


ادامه مطلب
نوشته شده در چهارشنبه 87/11/2ساعت 10:52 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

دکمه های Caps Lock ، Num Lock و Scroll Lock بر روی کیبورد ، کلیدهای شناخته شده ای برای کاربران قدیمی و جدید ویندوز هستند. این کلیدهای نیز دارای ترفندهای خاص خود هستند. در این ترفند قصد داریم روشی را معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید پس از زدن این کلیدها یک صدای بوق کوچک بیپ را بشنوید. این ترفند بر روی کلیه ویندوزها قابل اجراست.
ادامه مطلب
نوشته شده در چهارشنبه 87/11/2ساعت 10:51 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

<      1   2   3   4   5      

قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

کد موسیقی برای وبلاگ