سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کـــبـــوتــــر عشــــــــق

خیلی ها علاقه مند هستند که ایمیل هایی که دریافت می کنند مال کدام کشور و یا کدام شهر است. آیا راهی برای فهمیدن این موضوع وجود دارد؟ بله بهترین راه فهمیدن آی پی شخص فرستنده است که با آن می توان به راحتی جا و مکان او را شناسایی کرد. در این ترفند قصد داریم به شما آموزش دهیم چگونه آی پی ایمیل ها را در بیاورید.  بدین منظور: ابتدا به صفحه ایمیلتان در یاهو برویدکرده و سپس از بالای صفحه سایت گزینه Options را انتخاب کنید. سپس به قسمت GeneralPreferences بروید. در صفحه باز شده در بخش Messeges و در قسمت Headers ، تیک گزینه Show all headers on incoming messages را بزنید. سپس در پایین صفحه بر روی Save کلیک کنید. حال اگر یکی از ایمیل های خودتو رو چک کنید در قسمت نام فرستنده میتوانید IP و اطلاعات دیگری از او را مشاهده کنید.

 


نوشته شده در شنبه 87/11/5ساعت 1:36 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

این ترفند خیلی قدیمی است ولی هنوز خیلی ها از من می پرسندش! شاید برایتان پیش اومده باشه که مثلا یه برنامه دارید که حجمش از 700 مگابایت بیشتر باشه . و می خواهید اونو رایت کنید در این مواقع می بایست اون برنامه رو فشرده کنید که البته شاید باز هم اون برنامه تو سی دی جا نشه . با این ترفند می تونید بر روی سی دی های معمولی حتی تا 1 گیگا بایت اطلاعات ذخیره کنید . ابتدا باید ببینید رایتر شما overburning ساپورت می کنه یا نه . برای تست این کار مراحل زیر را دنبال کنید : در برنامه Nero کلید های ترکیبی Ctrl + R را فشار بدید و قسمت Recorder information را پیدا کنید، رو به روی عبارت Over burn عبارت suported نوشته شده است یا نه . اگر عبارت ساپورت نوشته شده باشد شما می تو نید از این ترفند استفاده کنید . حال به منوی File رفته و قسمت preferences رو انتخاب کنید سپس در قسمت Expert features دقت کنید که عبارت enable overburn فعال باشد . در زیر همین گزینه مقدار مجاز overburn رو به دقیقه مشخص کنید . حال به منوی File رفته و گزینه New را انتخاب کنید و در قسمت Multisession گزینه No Muttisession را انتخاب نمایید . سپس در قسمت Burn عبارت Write Method رو به Disc at Onec تبدیل کنید . حال می تونید سی دی خودتون رو رایت کنید. مقدار رایت هم بستگی خیلی زیادی به رایتر داره . معمولا نرو در قسمتی اندازه مجاز برای راست و اندازه حداکثر رو نشون میده...
نوشته شده در شنبه 87/11/5ساعت 1:35 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

نرم افزار Mr. Captor از هر چیزی که بر روی صفحه نمایش شما دیده می شود قابلیت عکس برداری دارد.

قابلیت جالب این برنامه در این است که شما می توانید عکس هایی به صورت مستطیل ، بیضی و یا هر مدل دلخواه دیگر ، عکس از یک پنجره به تنهایی و یا چند پنجره در کنار هم ، منو ها ، نشانگر موس و ... بگیرید.

همچنین این برنامه دارای قابلیت long capture ( عکس گرفتن طولانی ) می باشد، به عنوان مثال شما می توانید از یک سند و یا یک فایل PDF عکس تهیه نمایید. همچنین این برنامه دارای قابلیت فیلمبرداری نیز می باشد و فایل خروجی آن با بهترین کیفیت ( AVI ) می باشد.

یکی دیگر از قابلیت های این برنامه در این است از عکس گرفتن بر روی فایل های DVD, Media Player  و همچنین عکس گرفتن از بازی ها و DirectX/Direct3D نیز پشتیبانی می کند. عکس ها را می توان به صورت قطعات گرافیکی با فرمت ها BMP, JPEG, PNG, GIF, ICO و ... ذخیره کرد.

 از دیگر امکانات این برنامه می توان به ویرایش عکس ، ایمیل کردن عکس ها ، انتشار بر روی وب چاپ و ... می توان اشاره کرد.

این برنامه برای طراحان ، وب مستر ها ، نویسندگان مقالات تخصصی و حتی افراد معمولی بسیار کاربرد می باشد.

دانلود + کرک


نوشته شده در شنبه 87/11/5ساعت 12:11 صبح توسط قاسم نظرات ( ) | |

آموزش هک کردن گوشی های سونی اریکسون :

 

K750 و W800 و W550 و K600 و K300 و K700 و ...

 

اول باید نرم افزار Far Manager رو داونلود کنید :

http://www.farmanager.com/files/FarManager170.rar

 

دوم باید پلاگین های سونی اریکسون رو داونلود کنید :

http://sephone.nm.ru/tools/SEFP06098.zip

 

و در آخرFar Manager 1.7 development Pack 

http://www.farmanager.com/files/FarM...170DevPack.rar

 

بعد محتویات پوشه پلاگین رو تو مسیر فولدر FarPlugins folder نرم افزارFar Manager قرار بدید یعنی فولدر SEFP رو تو فولدر پلاگین های Far Manager میزارید .

وقتی Far Manager رو اجرا می کنید صفحه ای رو می بینید که با کلید Tab میتونین بین دوتا ستون منتقل بشید . هر کدوم از این ستون ها برای هر گوشی اتصال یافته استفاده میشه .


کاربرد کلید ها:

 F5 کپی ، F8 پاک کردن ، F10 ذخیره و خروج ، F4 ویرایش ، F2 جدید



در ستون اول با استفاده از کلید Alt+F1 منو رو باز می کنید و توی منو SEFP رو انتخاب می کنید که یه پنجره دیگه میاد .

برای اتصال یادتون باشه که درایورهای گوشی و کابل رو قبلا باید نصب کرده باشید ! و کابل باید به کامپیوتر وصل باشه ولی نباید به گوشی وصل باشه و ضمنا گوشی هم خاموش باشه .
بعد رو Enter the Matrix کلیک می کنید و در حالی که کلید C رو نگه داشتین کابل رو به گوشی وصل می کنید تا وقتی که پیغام عوض بشه و اون موقع کلید C رو رها می کنید.

حالا برنامه به گوشی متصل شده و شما باید صفحه جدیدی رو ببینید .

FS رو برای فایل های سیستم انتخاب می کنید و Enter رو می زنید و فهرستی از فایل های درون گوشی رو می بینین که با کلید های بالا و پایین می تونید انتخاب و با Enter واردشون بشید .
کلید Alt+F2 منوی ستون سمت چپ رو برای انجام عملیات مشابه بر روی یه گوشی دیگه برای شما باز می کنه که میتونید یه W800 تو این ستون داشته باشید و کل اطلاعات موجود در گوشی رو توی K750 کپی کنین که در این صورت یه W800 با قیافه K750 دارید .


اخطار :
یادتون نره باید برگردید به شاخه اصلی فایل های سیستم یعنی همون جایی که اول وارد شدید تو همین صفحه بازم بازگشت رو که پنجره ای میاد که باید به SHUTDOWN جواب YES داده و خارج بشید . در غیر اینصورت گوشی غیر قابل استفاده میشه !
و گوشی رو برای چند ثانیه آزاد بذارید و بعد روشنش کنید .

+من هیچ مسئولیتی در قبال هک گوشی و اسیب ان  ندارم


نوشته شده در شنبه 87/11/5ساعت 12:5 صبح توسط قاسم نظرات ( ) | |

ویندوز XP نیز برای راحتی حال کاربران خود یک سیستم مقابله با ویروس ها و هکرها را در درون خود گنجانده است. این ترفند که بیشتر به کار افراد نیمه مبتدی می آید میتواند با استفاده از این قابلیت از ویندوز شما حفاظت کند.

برای فعال سازی آن:

?- از منوی Start، به Contrl Panel بروید.
?- بر روی Network and Internet Connections کلیک کنید.
?- سپس Network Connections را انتخاب کنید.
?- حال بر روی اتصال اینترنت خود، کلیک راست کرده و از منوی باز شده Properties را انتخاب کنید.
?- از Tab, Advanced گزینه ی Internet Connection Firewall را فعال کنید.
?- بر روی OK کلیک کنید.


نوشته شده در شنبه 87/11/5ساعت 12:2 صبح توسط قاسم نظرات ( ) | |

اینم یه  برنامه و آموزش  اون برا  شما دوستان عزیز امیدوارم که بدردتون بخوره!

فیلتر کردن شماره‌های مزاحم با call filter

گاهی اوقات پیش می‌آید که شما نمی‌خواهید به شماره‌ خاصی جواب دهید و نمی‌خواهید دائما تا گوشیتان زنگ زد آن را قطع کنید. بوسیله این نرم افزار شما می‌توانید یک لیست سیاه در تلفن همراهتان ایجاد کنید و شماره‌های را که قصد جواب دادن به آن را ندارید را فیلتر کنید. البته در این برنامه لیست سفید هم وجود دارد که در آن شماره‌های افرادی که دوست دارید حتما به آنها جواب دهید در آن قرار می‌گیرند. ابتدا این برنامه را از اینجا Download کنید و پس از انتقال بر روی گوشی آن را نصب کنید.حال پس از نصب برنامه, آن را باز کنید.

Black List

Option: در این منو قسمت‌های Hide &Activate, Add New, Remove, Reject All, Program, Exit Deactivate وجود دارد که به توضیح آنها می‌پردازیم.

Hide &Activate: با استفاده از این قسمت می‌توانید برنامه را فعال و سپس از محیط برنامه خارج شوید بدون این که برنامه غیر فعال شود.

Add New: این قسمت خود دارای 3 بخش Number , Sequence ,From Contacts است.

Number: اگر شماره مورد نظر شما در دفترچه تلفن همراهتان تا به حال ثبت نشده است, برای ثبت آن شماره از این بخش استفاده کنید.

Sequence: با استفاده از این بخش می‌توانید شماره‌های مورد نظرتان را دسته‌بندی کنید.

From Contacts: با توجه به معنی این بخش, اگر می‌خواهید کسانی که در دفتر چه تلفن شما در لیست سیاه قرار گیرند از این بخش استفاده کنید.

Remove: این بخش نیز برای پاک کردن شماره‌های موجود در لیست است که به زیر شاخه Focused و All دسته بندی می‌شود. اگر از Focused استفاده کنید, تنها آن شماره تلفنی از لیست حذف می‌گردد که بر روی آن منوی برنامه باز شده باشد ولی اگر از All استفاده کنید همه شماره تلفن‌های موجود در لیست سیاه کلا حذف می‌گردد.

Reject All: با استفاه از قسمت, تمام شماره‌های موجود در لیست سیاه به یک باره قطع می‌شوند. برای غیر فعال کردن این بخش تنها کافی است که یک بار دیگر Option را باز کنید و این بار Cancel Reject All را انتخاب کنید.

Program: این بخش دارای سه بخش Register, Help, About است.

Register: در این بخش نام فرد رجیستر کننده برنامه را می‌توانید مشاهده کنید.

Help: اگر توضیحات بیشتری در مورد این نرم افزار می‌خواهید صد درصد این قسمت را مطالعه کنید.

About: در این بخش می‌توانید در مورد ورژن برنامه, سایت تولید کننده برنامه و کرک کننده این برنامه اطلاعاتی کسب کنید.

White List: همان طور که گفتیم یک لیست سفید نیز در این برنامه وجود دارد در این لیست امکاناتی مانند لیست سیاه وجود ندارد بلکه تنها قسمت‌های Remove و Add New در لیست سفید وجود دارد که با توضیحات مربوط نیز می‌توانید تسلط کامل بر این قسمت‌ها را داشته باشید

password35.mihanblog.com)


نوشته شده در شنبه 87/11/5ساعت 12:0 صبح توسط قاسم نظرات ( ) | |

Video Enhancer این امکان را به شما می دهد تا تصاویر نزدیک شده و فیلم های بدون کیفیت را به صورتی باور نکردنی به حالت با کیفیت درآورده تا با کیفیت هرچه تمام تر تصویر خود را مشاهده کنید. این برنامه با استفاده بیش از 100 فیلتر ( denoising, deinterlacing, deshaking, color correction و ... ) تصاویر را مجداد متراکم کرده و تصویری با کیفیت به شما ارائه می دهد.

نمونه ای از کار این برنامه:

فایل تصویری با قدرت نزدیکی 4X :

تصویر بعد از بالا بردن کیفیت :

                                                               دانلود + کرک


نوشته شده در جمعه 87/11/4ساعت 11:55 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

اشغال نشدن تلفن هنگام اینترنت

در این ترفند قصد دارم به معرفی یک روش کاربردی بپردازم که با بهره گیری از آن میتوانید کانکشن خود را طوری تنظیم کنید که به هیچ گاه اشغال نشود ؛ بدین شکل که به هنگام تماس به خط تلفن شما ، میتوانید از اینترنت خارج شوید و پاسخ تلفن را بدهید. البته برای این کار باید خط شما قابلیت پشت خطی را داشته باشد.


بدین منظور:
1- از منوی Start وارد Control Panel شوید.
2- سپس وارد Network Connections شوید.
3- کانکشنی که با آن به اینترنت وصل میشوید را انتخاب کرده و بر روی آن راست کلیک کنید ، سپس Properties را برگزنید.
4- در پنجره باز شده به تب Advanced بروید.
5- از قسمت پایین ، دکمه Settings را برگزنید.
6- در پنجره جدید باز شده دکمه Edit را بزنید.
7- باز هم در پنجره جدید ، در کادر خالی عبارت Call Waiting را وارد نمایید.
8- در پایان تمام پنجره ها را OK کرده و خارج شوید.

اکنون در صورتی که در اینترنت باشید و کسی با شما تماس بگیرد ، با پیام Call wating now active روبرو خواهید شد.

لازم به ذکر است که باید برای بهره گیری از این سرویس ، مودم شما از Voice پشتیبانی کند و اینکه سیستم های مخابراتی برخی از مناطق امکان این کار را ندارند. همان طور که ذکر شد خط شما نیز باید قابلیت پشت خطی داشته باشد.
نوشته شده در جمعه 87/11/4ساعت 11:53 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

با بهره گیری از ترفندی که هم اکنون به شما معرفی خواهیم کرد می توانید سرعت دریافت(دانلود) اطلاعات از طریق اینترنت را در مرورگر اینترنت اکسپلورر تا چندین برابر افزایش دهید. برای بالا بردن سرعت دانلود: 1- بر روی جای خالی از دسکتاپ راست کلیک کنید و Properties را انتخاب کنید. 2- تب Desktop را برمیگیزینیم. 3- بر روی دکمه Customize Desktop کلیک میکنیم. 4- در پنجره باز شده به تب Web می رویم. 5- بر روی دکمه Properties کلیک میکنیم. 6- در پنجره باز شده به تب Download می رویم. 7- سپس تیک گزینه Limit hard-disk usagefor this page to را میزنیم. 8- بعد در مقدار فیلد Kilobytes را به عدد 9.000 تغییر میدهیم. 9- در پایان OK را زده و خارج میشویم
نوشته شده در جمعه 87/11/4ساعت 11:48 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

هر کی موقع کار با اینترنت زیاد DCِ میشه با دقت این ترفند رو بخونه تا دیگه موقع موقع کار با اینترنت DCِ نشه ، برای این کار دستورات زیر رو اجرا کنید : پس از اجرای Control Panel به قسمت Phone and modem option برید و پس از باز شدن پنجره به سر برگ Modems رفته و روی Properties کلیک کرده ، به سر برگ Advanced رفته و در فیلد Extra Settings عبارت S10=50 رو تایپ کرده و Okرا بزنید ؛ اگر از قبل در قسمت Extra Settingsعباراتی را نوشتید بوسیله یه کاما آنها را از دستور بالا جدا کنید! به همین راحتی میتونید از شر DC شدن های زیاد خلاص شویم !
نوشته شده در جمعه 87/11/4ساعت 11:47 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

<      1   2   3   4   5      >

قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

کد موسیقی برای وبلاگ