سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کـــبـــوتــــر عشــــــــق

این ترفند فقط در ویندوزهای 2000 و xp جواب میده و کار میکنه و کارش اینه که مانع دسترسی کاربران به درایوها از طریق mycomputer یا Explorer میشه به علاوه به اجرا در آوردن فرمان Run یا dir نیز نمیتواند موجب نمایش شاخه های این گردونه شود 
برای این کار:

وارد رجیستری شوید و کلید زیر را پیدا کنید :

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\Current Version \ Policies\Explorer

اکنون متغیری به نام NoViewDrive را از جنس DWORD بسازید وظیفه ی این متغیر دادن اجازه ی دسترسی به هر یک از گردونه های مجازی کامپیوترتان است .
درایوها وقتی مرئی هستند که مقدار صفر را به آن بدهید و هنگامی نامرئی میشوند که به آن مقدار 1 را بدهید .
مثل ترند قبل از جدول زیر استفاده کنید :

A : 1
B : 2
C : 4
D : 8
E : 16
F : 32
G : 64
H : 128
I : 256
J : 512
K : 1024

به عنوان مثال اگر بخواهید درایو C و D را مخفی کنید باید عدد 4 و 8 را با هم جمع کنید و مقدار آن را به متغیر بدهید .
اگر بخواهید تمام متغیر ها را مخفی کنید مقدار 67108863 را به این متغیر بدهید . 

نوشته شده در شنبه 87/11/5ساعت 11:13 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

خیلی اوقات پیش می آید که کامپیوتر شما دچار ویروسی می شود که امکان اسکن و تشخیص آن توسط آنتی ویروس وجود ندارد و یا آنکه ویروس با تشخیص نصب بودن آنتی ویروس بروی سیستمتان عملکرد آن را دچار اختلال می کند و مانع از این می شود که شما بتوانید از آنتی ویروس خود برای اسکن کامپیوتر استفاده کنید. در این شرایط چه باید کرد؟ آیا راهی وجود دارد که بتوان در این شرایط کامپیوتر را خودمان اسکن کنیم و مشکل به وجود آمده در آنتی ویروس را برطرف کرد؟ پاسخ تمامی این سوالات مثبت است! در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی ابتکاری و در عین حال کاربردی بپردازیم که با استفاده از آن میتوانید کامپیوتر خود را شخصأ اسکن کنید و ویروس موجود را پاک کنید ، بدون بهره گیری از هیچ نوع آنتی ویروسی

اولین قدم برای اسکن کردن کامپیوترتان نمایش فایل های مخفی در کامپیوتر می باشد.

برای انجام این کار : ابتدا با مراجعه به My Computer بروی منوی Tools کایک کنید و از منوی حاصل بروی عبارت Folder Options کلیک کنید. سپس بروی برگه View کلیک کنید و در این برگه تیک کنار عبارت های Show Hidden Files and Folders را فعال کنید و تیک کنار عبارت Hide Extensions For Known File Types را بردارید و بروی عبارت OK کلیک نمایید.
اینک از طریق مسیر C:/Windows/system32 به پوشه System32 مراجعه کنید. پس از ورود به پوشه system32 بروی منوی View کلیک کنید و از منوی حاصل عبارت Details را انتخاب کنید.
حال در پوشه system32 بروی جدا کننده Date Modified کلیک کنید و آنرا به سمت راست بکشید به طوری که تاریخ تمامی فایل ها یه طور کامل نمایش داده شود.
فایل های نمایش داده شده در پوشه system32 فایل های سیستمی مربوط به ویندوز می باشد که اکثرا با پسوند dll می باشد و این بخش معمولا مورد هدف ویروس ها و Spyware قرار می گیرد و خود را در بین این فایل ها مخفی می کنند.

اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که اکثر این فایلهای قرار گرفته در این بخش دارای یک زمان مشخص می باشد و این زمانها (مثلا 8/10/2004) معرف این می باشد که مایکروسافت در این تاریج برنامه مربوط به فایل مورد نظر را به پایان رسانیده است (ترفندستان) و در واقع این زمان ها هیچ ربطی به زمان نصب ویندوز ندارد. حال اگر ویروس و یا spyware به این بخش حمله کند زمان آن با زمان فایل های سیستمی موجود در پوشه system32 مطابق ندارد و زمانی جدید تر از زمان مربوط به فایلهای سیستمی ویندوز خواهد بود و به راحتی از طریق مشاهده زمان های قرار گرفته در Date Modified قابل تشخیص می باشد. البته نکته بسیار مهم که باید توجه شود این است که نصب یک سخت افزار جدید و یا یک نرم افزار خاص می تواند فایلی را در این بخش کپی کند که زمان آن با زمان فایل های سیستم مطابق ندارد.

پس برای اینکه فایلی را در این بخش به اشتباه پاک نکنید روشی را مطرح میکنیم که این اشتباه رخ ندهد:
اگر میان فایل های واقع در پوشه system32 به فایلی برخورد کردیدکه تاریخ آن با تاریخ فایل های سیستمی ویندوز مطابقت نداردبروی این فایل کلیک راست کنید و گزینه Properties را انتخاب نمایید. سپس در پنجره Properties بروی برگه Version کلیک کنید و در این برگه نام کمپانی و ورژن فایل مورد نظر را مطالعه کنید.
اگر اطلاعات این فایل شامل نام کمپانی و خیلی اطلاعات دیگر برایتان آشنا نبود نام فایل مورد نظر را در موتور جستجو گر گوگل تایپ کنید و اگر در نتایج جستجو به این اشاره شده بود که این فایل ویروس است حتما آن را پاک کنید ولی اگر در نتایج جستجو به آلوده بودن این فایل اشاره نشده بود این فایل به واسطه یک سخت افزار و یا نرم افزاری به وجود آمده است.

 


نوشته شده در شنبه 87/11/5ساعت 11:1 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |



برای این کار:
ابتدا از منوی Search ، Start ویندوز را اجرا کنید.
سپس All files and folders را انتخاب کرده و در بخش بعدی ، فلش کنار More advanced options را بزنید. اکنون تیک گزینه های زیر را بزنید:

Search system folders
Search hidden files and folders
Search sub folders

حالا عبارت sfcfiles را در فیلد ابتدایی وارد کرده و دکمه Search را بزنید.
پس از پایان جستجو ، تعدادی فایل sfcfiles.dll یافت خواهد شد.
اکنون روی تک تک این فایل ها راست کلیک کرده و Rename را انتخاب کنید (ترفندستان) و نام آن را به نام دلخواهی غیر از آن چه هست تغییر دهید. مثلأ sfcfiles2.dll.
در این زمان شما پیغام خطایی دریافت خواهید کرد مبنی بر این که این فایلها جزء فایلهای سیستم اند و از شما درخواست می کند که برای برگرداندن آنها به حالت اول CD ویندوز را بگذارید ، دکمه Cancel را بزنید.
سپس سیستم را Restart نمایید.
اکنون پس از راه اندازی مجدد سیستم به سادگی میتوانید با فشردن دکمه Delete پوشه Xerox و همچنین Nwwia را پاک نمایید.
نوشته شده در شنبه 87/11/5ساعت 9:29 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

برای این کار مثل زیر عمل کنید.

1- از منوی Start روی Run کلیک کنید تا منوی Run ظاهر بشه خوب حالا توش تایپ کنید cmd و اینتر بزنید تا ms-dos promt ویندوز ظاهر بشه

2-خب حالابه درایوی که پوشه توشه برید

3-خب حالا فرمان ren رو اجرا کنید و یه فاصله بدید و اسم پوشه رو وارد کنید و بازم یه فاصله و ودوباره اسم پوشه رو وارد کنید واین فرق که بعد از اسم پوشه بدون هیچ فاصله ای یه نقطه بذارید و کد زیرو بدید

({2559a1f2-21d7-11d4-bdaf-00c04f60b9f0})

یعنی مثل این خط فرمان:

x:ren folder folder.{2559a1f2-21d7-11d4-bdaf-00c04f60b9f0}

تذکر: به جای(x) اسم درایو و به جای folder اسم پوشه خودتونو بدید.

4-خب حالا اینتر کنید و تمام . توی محیط ویندوز به جایی که پوشه بوده برید اگه خوب کارتون رو انجام داده باشید فلدر به شکل یه قفل در اومده

5- برای برگردوندن این پوشه به حالت اولیه باید تمام مراحل رو انجام بدید فقط توی تغییر نام از اون کد استفاده نکنید .
نوشته شده در شنبه 87/11/5ساعت 9:18 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

از منوهای یاهو مسنجر messenger را زده و my profile را باز کنید.سپس creat/edit my profile را بزنید.
احتمالا از شما id و password خواسته خواهد شد.بعد از دادن ان وارد صفحه ساخت ای دی خواهید شد.creat new public profile را بزنید.در اینجا شما میتوانید idمجازی خود را بسازید.بعد از اینکه idشما قبول شد وارد my yahooمیشوید این به معنی میده که id شما مورد تائید قرار گرفته.
دوباره به صفحه اول باز گردید.اکنون خواهید دید که دو idدارید.اگر اینطور نیست refresh رو بزنید.شما میتوانید تا ? id به این ترتیب بسازید.جلوی idاصلی شما Default*نوشته شده.میتوانید یک id دیگر از بین idها رو به عنوان اصلی انتخاب کنید برای این کار Make Default را که جلوی id مورد نظر است بزنید.
پس از پایان کار finish editig رو بزنید.اکنون شما میتوانید با تمام این ای دی ها وارد روم ها شوید. یا در یک لحظه با چند تا از انها با فرد مورد نظرتون حرف بزنید.

به عنوان مثال اگر اکنون با آی دی اصلی خود با کسی چت می کنید و می خواهید با آی دی مجازی  خود همزمان دوست خود را سربه سر بگذارید از قسمت conversation گزینه new  را انتخاب کرده و در صفحه باز شده از منوی send As آی دی مجازی خود را انتخاب کنید و در قسمت To نیز آی دی دوست خود را اتنخاب کنید .حالا می توانید همزمان با دومین آی دی نیز با دوست خود چت کنید و او نفهمد.توجه داشته باشید که دردومین محیط شما هنگام فرستادن پیام ،آی دی اصلی شما مشاهده می شود ولی در محیط دوستتان آی دی مجازی مشاهده می شود.و او نمی فهمد که شما هستید


نوشته شده در شنبه 87/11/5ساعت 2:32 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

اگه یه کم حواستون جمع باشه هیچ وقت آی دی تونو از دست نمیدید اونم خیلی ساده است و اگه ایدیتون هک شده میتونید همین حالا پسوردشو پیدا کنید که بستگی به حواس جمعی خودتون داره همان طور که میدونید در هنگام گرفتن ای دی از شما سوالاتی میشه از جمله
zip code
secret guestion
country
و تاریخ تولد حالا اگه شما موقع ثبت نام اینارو یادتون بمونه اگه حتی کسی پسوردتونو پیدا کنه و عوض کنه شما کافیه به
mail.yahoo.com
برید و روی
forget password
کلیک کنید که همون سوالاتی که در بالا به اونا اشاره شد ازتون میپرسه جواب بدید بعد خود یاهوو پسورد ایدی شما رو عوض میکنه و پسوردجدیدی بهتون میده

اما اگه شما  مشخصاتتون رو که هنگام ثبت ایمیل وارد کردین فراموش کردین برا بدست اوردن پسورد ایمیلتون باید با یه ایمیل دیگه به پسورد یاب یاهو  یه ایمیل بزنین که اونو تا چند لحظه از کار بندازین تا بعد به

سوالی که ازش میکنین درست جواب بده حالا من بهتون میگم که چجوری این

کارو بکنین خوب حالا وارد ایمیل خود شوید به قسمت compose بروید در

قسمت to آی دی پسوردیاب یاهورو مینویسین 

 

 

 

در قسمت subject ایمیل قبلیتون که پسوردش رو ندارین یا هک شده  رو بنویسین همونی که میخواین پسوردشو پیدا کنین  

خوب رسیدیم به متن نامه که اونایی رو میگم توی اون کپی کنین بعد چند تا

تغیر باید توش انجام بدین که میگم چکار کنین

اینو توی متن نامه کپی کنین

 

@@ yahoo@@ . @com akksd" ""l;  ** ;jlfogh omogm lb.dp ??>  ;"; fgh }}{ ::: :Jk;[fg3423 dkf @# (*) passworded (my email) dcsdf sdf, l;dfgkd cklpvb :?:" )^% %^##‌!!@ sdf isdf (my password)xxf osd yahoo and to and psdi @@ lscj l (hack)kkd jsdfgn

خوب هنوز تموم نشده تغیراش مونده

توی همین متن نوشته شده my email که شما باید ایمیل خودتونو (ایمیلی که الان پسوردشو دارین)بنویسین

به جای my password باید پسورد ایمیل خودتونو بنویسین

به جای hack ایمیلی که می خواین پسوردشو پیدا کنین  رو بنویسین به صورت کامل

خوب دیگه همه چی کامل شده و شما باید روی send کلیک کنید تا ایمیل

برای یاهو فرستاده بشه اونم به شما پاسخ بده

معمولا این جواب یاهو بین ? دقیقه تا ? روز زمان میبره

ممکنه که جواب ایمیل روبات یاهو به بخش اسپام ایمیلتون بره پس اگه بعد از یک روز نتیجه ای نگرفتین اون رو هم چک کنین


نوشته شده در شنبه 87/11/5ساعت 2:29 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

همه ما روزانه به طور مکرر از موتور جستجوی Google استفاده می کنیم.
اشتباه نکنید مطلب امروزمان در مورد معرفی Google و یا یکی از سرویس های جدید آن نیست ، بلکه قصد معرفی رازهای مخفی و سرگرم کننده ای را در گوگل داریم که بی شک برایتان جالب خواهد بود .
 

google

حتما می پرسید چه طور رازی ؟
خوب کافی است وارد صفحه اصلی گوگل شوید .
سپس در کادر جستجو نام Google را به صورت معکوس بنویسید (یعنی تایپ کنید: elgoog ) و سپس بر روی دکمه I’m Feeling Lucky کلیک کنید .
چه می بینید ؟
با ما همراه باشید تا در ادامه‌ی مطلب رازهای بیشتری را با هم تجربه کنیم …

 

برای تجربه رازهای دیگر گوگل می تونید عباراتی که در ادامه متن ذکر شده است را در کادر جستجوی گوگل وارد کرده و سپس همانند مثال بالا بر روی کلید I’m Feeling Lucky کلیک کنید تا نتیجه نهایی را مشاهده کنید .

Google linux ترکیب لوگوی گوگل با لوگوی لینوکس

Google Windows ترکیب لوگوی گوگل با wallpaper پیش فرض ویندوز ایکس پی

Google BSD ترکیب لوگوی گوگل با لوگوی سیستم عامل یونیکس

Google gizoogle مترجم آنلاین صفحات وب !

Googoth مشاهده  گوگل وحشی !

Easter Google عید پاک در گوگل !

Google my way ساخت یک موتور جستجو با استفاده از امکانات گوگل با نام شما که شبیه لوگوی گوگل خواهد بود !

Google cheese مشاهده کره ماه در گوگل (کافی است در این صفحه Zoom‌ کنید تا به تصویر پنیر برسید ! )

Google 133t مشاهده گوگل به زبان هکرها !

Google moms صفحه مخصوص اکرام مادران توسط گوگل !

Google heart page مشاهده صفحه عاشقانه گوگل !

Google holiday مشاهده تمامی لوگوهای ساخته شده گوگل تا به امروز !


نوشته شده در شنبه 87/11/5ساعت 2:26 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

1-ساخت فایل بدون نام:ابتدا روی فایل کلیک کرده و دکمه f2 را فشار دهید
سپس کلید alt را پایین نگه داشته و تایپ کنید 255 یا 0160 آنگاه کلید alt
را رها کنید.

2-حذف و اضافه کردن عبارتی به منوی send to:در ویندوز 98 یا me به آدرس
فایلی که ویندوز را در آن نصب کرده اید بروید و وارد دایرکتوری send to
شوید.در ویندوز xp

وارد documents and settings سپس وارد پوشه ای به نام کاربری خودتان شده و
وارد send to شوید.حال در پنجره باز شده هر برنامه ای که میخواهید برایش
یک میانبر

بسازید یا هرچه میخواهید حذف کنید.

3-فایلهای( compressed zipped):این نوع فایلها این امکان را به شما میدهد
که بتوانید فایلهای خود را تا حدودی کم حجم کنید.برای این منظور با کلیک
کردن بر روی فایل یا شاخه

مورد نظر گزینه compressed(zipped)folder را از منوی send to انتخاب کرده
و آن را با پسوند zip فشرده کنید.حال اگر بخواهید بر روی فایلهایتان پسورد
بگذارید فایل یا

پوشه مورد نظررا به یک فایل zipped کپی کرده و سپس به منوی file در بالا
بروید و گزینه add a password را انتخاب کنید و پسوردتان را بنویسید.

4-غیر فعال کردن پخش اتوماتیک cd در xp:my computer را باز کرده و بر روی
cd rom خود راست کلیک کنید.سپس properties را انتخاب کرده و بر روی play
auto

کلیک کنید.در drop down box میتوانید فعال یا غیر فعال بودن این تمایز را معلوم کنید.

5-نمایش دادن پسوند فایلها در xp:ابتدا وارد کنترل پنل شوید و گزینه
folder options را انتخاب کنید سپس به منوی view رفته و عبارت hide
extensions را غیر فعال کنید.
نوشته شده در شنبه 87/11/5ساعت 2:7 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

ویندوزXPیک برنامه هدایت کننده دارد که می تواند نماد های قدیمی و کم استفاده را از میز کار خود حذف کنید .

Start > Control Panel > Apperance And Themes > Display >
Desktop به زبانهCustomize Desktopرا کلیک کنید . صفحهGeneralرا انتخاب و
روی دکمهClean Desktop Nowکلیک کنید . همچنین می توان به برنامه هدایت
کنندهDesktop Cleanup Wizardبگویید که هر 60 روز به اجرا در آید .
نوشته شده در شنبه 87/11/5ساعت 1:57 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

در این ترفند قصد داریم به معرفی یک روش نوین بپردازیم که در کمتر جایی یافت میشود ، چرا که هنوز از ایجاد آن مدت کمی گذشته است. بدین صورت که بدون نیاز به نرم افزار خاصی و تنها با استفاده از یک عمل کوچک میتوان با وارد نمودن ID شخص مورد نظر پی به این موضوع برد که آیا او Invisible است یا خیر؟ لازم به ذکر است که این ترفند بر روی تمامی ورژنهای یاهو مسنجر جدید و قدیم قابل اجراست. ابتدا با ID خود به یاهو مسنجر لوگین نمایید. سپس سه کلید Ctrl+Shift+A را همزمان فشار دهید تا پنجره Add کردن دوست نمایان شود. سپس ID با نام sivarobot را Add نمایید. پس از Add کردن این ID که یک روبات است کافی است پنجره PM را باز کرده و عبارت زیر را در آن تایپ کنید و برای او ارسال کنید:check ID/ دقت کنید به جای کلمه ID ، آیدی شخص مورد نظر را بنویسید. به عنوان مثال check Sarfi/ حال با پیامی از جانب روبات رو به رو میشوید که یا User Is Offline است که یعنی فرد مورد نظر واقعا آفلاین است یا User Is Online که یعنی فرد آنلاین میباشد اما Invisible شده است.
نوشته شده در شنبه 87/11/5ساعت 1:36 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

<      1   2   3   4   5      >

قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

کد موسیقی برای وبلاگ