سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کـــبـــوتــــر عشــــــــق

این هم یه رمز توپ - خداییش تا تست نکنید باور هم نکنید - ابتدا به آدرس زیر برید :
روی My Computer راست کلیک کنید - Properties- Tab یا سربرگ Hardware- Device Manager- حالا در کنار مودم شما که در اواسط صفحه است یک + وجود داره ، روی اون کلیک کنید تا زیر گزینه آن نمایان بشه - حالا روی مدل مودم خود راست کلیک کرده و Properties رو مجدد کلیک کنید - حالا سربرگ Advanced رو انتخاب کنید - حالا در قسمت Extra Setting ( Extra initialization Commands : ) عبارت زیر رو تایپ کنید :

S10=50 S54=192 S56=0 S37=11

یادتون باشه که باید بین هر کدوم دوتا فاصله باشه - این کد باعث میشه که سرعت دسترسی به اینترنت بالا بره و کمتر از اینترنت قطع بشید .
برای تست این هم باید در هنگامی که به اینترنت متصل هستید و هنوز این کد رو وارد نکرده اید در Task Manger هم در قسمت Networking و هم در پایین صفحه و در زیر Network Utilization نمودار و درصد دریافت و ارسال فایل رو مشاهده کنید و بعد از اینترنت خارج بشید و بعد از وارد کردن کد باز هم به اونجا برید و حالا نمودار و درصد رو تماشا کنید . ( بهتره در هر دو حالت برای تست یک سایت در حال بار گزاری باشه ) .
نوشته شده در جمعه 87/11/4ساعت 11:46 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

به کمک این نرم افزار شما می توانید فیلم های DVD, VCD ، SVCD بسازید.

این برنامه از تمامی فرمت های فایل های تصویری از قبیل AVI, DivX®, XviD, MPEG1, MPEG2, QuickTime®, ASF, WMV و ... پشتیبانی می کند. شما تنها با یک کلیک توانایی ایجاد DVD را خواهید داشت.

مهمترین قابلیت این برنامه که که این برنامه را از دیگر برنامه های مشابه مجزا می کند این است که شما برای تبدیل DVD نیاز به نشستن جلوی کامپیوتر ندارید تا کل فیلم را برای تبدیل به dvd نگاه کنید. شما با یک کلیک فایل را به dvd تبدیل میکنید و بعد به راحتی در تلویزیون و سیستم dvd خود، آن را تماشا می کنید.

بسادگی شما فقط کافیه فایل مورد نظر رو وارد برنامه کنید و با یک کلیک بر روی دکمه start آغاز عملیات تبدیل به dvd را آغاز کنید. تمام تنظیمات به صورت خودکار و سازگار با اختیارات ویندوز انجام می شود.

دانلود + کرک


نوشته شده در جمعه 87/11/4ساعت 11:44 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

تایپ فارسی در گوشی های نوکیا با یک روش عالی

اول این فایل rar رو از لینک زیر دانلود کنید و بعد 2 تا فایل داخل این فایل rar رو داخل گوشیتون بریزید بعد با یک برنامه فایل منیجر مثل    Fxplore به آدرس  C:\System\Data  بروید .
تو بعضی گوشی ها بجای پوشه system پوشه Resource وجود داره
داخل فولدر Data یه فولدر به اسم Multitap درست کنید .
بعد اون 2 تا فایلی رو که دانلود کردید رو اینجا  کپی کنید
.

اگه موبایلتون زبان عربی داره فقط اون فایل ptifarsi.rsc رو  کپی کنید .
موبایلتون رو خاموش و روشن کنید
زبان فارسی
به قسمت language اضافه میشه ولی اسم نداره جاش خالی هستش که در تصویر زیر هم معلومه اون رو انتخاب کنید ، حالا زبان نوشتن گوشی شما فارسی شده .

در گوشی های سری N فولدر multitap رو درC:\Resource
ایجاد کنید .

دانلود


نوشته شده در جمعه 87/11/4ساعت 11:37 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

مطالب مربوط به ارسال رایگان پیام کوتاه از طریق اینترنت همیشه طرفداران زیادی را مجذوب خود می کند .

اگر بازدید کننده همیشگی این سایت  باشید حتما می دونید که تاکنون به طور مفصل به معرفی دو سایت (یکی ایرانی و دیگری خارجی) برای ارسال رایگان sms از طریق اینترنت پرداختیم که جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینکهای مطالب فوق مراجعه کنید (لینک مطلب اول - لینک مطلب دوم)

اما متاسفانه سایت ایرانی فوق الذکر به مرور از مزایای سایت خود کاست و محدودیتهای زیادی را شامل خدمات خود ساخت و همچنین سایت دوم هم که معرفی یک سایت خارجی بود پس از چند ماه ، کلیه خدمات خود را برای ایرانیان تحریم کرد .

از آن موقع تا به حال درخواست های زیادی برای معرفی یک سایت دیگر داشتیم که بتوان با استفاده از آن پیام کوتاه ارسال کرد .

اما شاید مهمترین دلیل برای عدم معرفی چنین سایتهایی ، عدم رعایت کپی رایت بسیاری از سایتها و وبلاگ ها بود که زحمات زیادی را که ما صرف جستجو و یافتن این سایت ها ، بررسی مزایا و امکانات و معایب آن ، توضیحات کامل و آموزش نحوه استفاده و مدت زمان زیادی را که صرف این کار نمودیم ، را به هدر دادند .

اینبار قصد داریم تا به درخواستهای بی شمار شما دوستان جواب مثبت دهیم و بار دیگر به معرفی یک سایت خارجی ، جهت ارسال پیام کوتاه رایگان به سرتاسر دنیا بپردازیم .

امید داریم تمامی همکاران گرامی و وبلاگ نویسان عزیز به جای کپی برداری از مطلب و درج آن در سایت یا وبلاگخود با نام خود ، لینک این مطلب را در وبلاگ خود درج کنند .

و اما حالا بریم سر اصل مطلب !

سایتی که اینبار قصد معرفی آن را داریم ، بار دیگر یک سایت خارجی می باشد که خدمات بی شماری را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد .

از مزیت های جالبی که این سایت داره ، میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ارسال اس ام اس از طرف گوشی خودتان !
  • اس ام اس هایی بدون تبلیغات
  • ارسال اس ام اس به سراسر جهان
  • امکان ارسال پیام کوتاه در زمان و تاریخ مشخص
  • اطلاع از وضعیت پیامهای ارسال شده یا Delivery Report
  • امکان اضافه کردن دفترچه تلفن
  • امکان ارسال پیام گروهی
  • امکان کسب اعتبار از طریق ارسال دعوت نامه برای دوستان خود
  • مدیریت پیامهای ارسال شده

ارسال sms رایگان از طریق اینترنت - شاهوار دات نت

برای اطلاع از توضیحات بیشتر و معرفی سایت و همچنین آموزش کامل ثبت نام ، ادامه مطلب را دنبال کنید …


ادامه مطلب
نوشته شده در چهارشنبه 87/11/2ساعت 10:59 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

تا پیش از این راه های انتقال اطلاعات به شکل سخت افزاری تنها از طریق فلاپی ها و نهایتأ CDها صورت میگرفت. اما با پیشرفت تکنولوژی ، امروز حافظه های فلش USB (کول دیسک) ، به مانند نقل و نبات در دست کاربران میگردد. این موضوع تاحدودی موجبات نگرانی مدیران شبکه را به علت عدم امنیت داده های موجود روی سیستم ها فراهم آورده است. به نوعی که هر فرد میتواند با وصل کردن فلش خود به USB به راحتی اطلاعات موجود روی هارد سیستم را منتقل کند. برای حفظ امنیت اطلاعات ، بسیاری در پی یافتن راهی برای جلوگیری از انتقال اطلاعات به داخل فلش دیسک ها هستند. در این ترفند قصد داریم روشی را به سادگی و از طریق رجیستری ویندوز معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید کپی یا انتقال اطلاعات به داخل فلش دیسک های وصل شده به USB را کاملأ غیر ممکن نمایید.


ادامه مطلب
نوشته شده در چهارشنبه 87/11/2ساعت 10:58 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

به جرأت میتوان گفت پس از سرویس ایمیل یاهو ، اکنون Gmail پرطرفدارترین صندوق پستی الکترونیکی محبوب کاربران است. Gmail با داشتن ظرفیتی تقریبأ نامحدود و نوآوری های مختلف توانسته است امکانات سودمندی را برای استفاده کنندگان فراهم کند. اما Gmail هم بمانند تمامی نرم افزارها و سرویس های اینترنتی دیگر ، قابلیتهای تقریبأ مخفی ای دارد. در این ترفند قصد داریم به معرفی 10 کار جالب که احتمالأ تاکنون با Gmail خود انجام نمیداد بپردازیم!


ادامه مطلب
نوشته شده در چهارشنبه 87/11/2ساعت 10:57 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

تنظیمات پیش فرض قسمت Boot Screen در ویندوز ویستا بسیار مشابه با ویندوز سرور 2003 است ، صفحه ای که به اعتقاد بسیاری از کاربران کسل کننده و بدون هیچگونه جذبه ای است. اما آیا می دانید ویندوز ویستا دارای یک صفحه Boot Screen بسیار زیباتر از آنچه اکنون است می باشد و فعال کردن این قابلیت تا چه اندازه در ویندوز ویستا آسان است؟ شاید یکی از دلایلی که مایکروسافت این گزینه را بصورت پیش فرض فعال نکرده است ، نگرانی از بابت عدم توانایی سخت افزارهای کاربران نسبت به پشتیبانی از این قابلیت باشد ؛ اما این امر به نظر غیر منطقی می رسد زیرا اگر کارت گرافیکی بتواند ویندوز ویستا با آن حجم گرافیکی اجرا کند پس باید بتواند این صفحه BootScreen را نیز به آسانی اجرا کند. در نتیجه بهترین کار فعال سازی ظاهر زیباتر BootScreen است. در این ترفند قصد داریم به معرفی روش این کار بپردازیم.
ادامه مطلب
نوشته شده در چهارشنبه 87/11/2ساعت 10:57 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

بازی! جزء جدایی ناپذیر و شیرین دنیای دیجیتال! هر روز شرکتهای بازی سازی و گرافیکی سعی در بهبود موتورهای گرافیکی بازی های خودشان دارند ، در صورتی که کارت ها و سیستم های گرافیکی کاربران ثابت باقی میماند. با این حال ، پس از راه ارتقاء سخت افزاری ، راه های دیگری باقی نیز وجود دارد! شما میتوانید با استفاده از ترفندهایی با تغییرات در تنظیمات بازی ها و ویندوز ، اجرای این بازی ها را تا چندین برابر بهبود بخشید. هم اینک قصد داریم به معرفی این ترفندهای ایده آل بپردازیم.
ادامه مطلب
نوشته شده در چهارشنبه 87/11/2ساعت 10:57 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

تالیا را میتوان دومین اپراتور و نخستین شبکه مستقل تلفن همراه اعتباری در کشور نامید. تالیا با ارائه سرویس هایی با کیفیت مطلوب و همچنین قیمت مناسب توانسته است کاربران زیادی را جلب نماید. اندک زمانی است که خدمات فوق العاده ای به این سیم کارت ها افزوده شده است اما بسیاری از کاربران هنوز از آنها بی خبرند یا طریقه استفاده از این خدمات نوین را نمی دانند. این 11 سرویس جدید عبارتند از: اتصال به اینترنت ، کنفرانس تلفنی ، ارسال و دریافت ایمیل از طریق SMS ، نمایش محدوده پوشش شبکه ، پرینت مکالمات ، محدودیت تماسهای ورودی ، دریافت پیام های فرهنگی تبلیغاتی ، اطلاعات هواشناسی ، خرید اینترنتی کارت شارژ ، دریافت پیام صوتی و خرید کارت شارژ از طریق ATM ؛ در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه کار این 11 سرویس جدید بپردازیم. انتظار مکالمه ، نمایشگر ، انتقال مکالمه دریافتی به شخص دیگر و پیام کوتاه نیز 4 سرویس پیشین دیگر تالیا بودند که به بررسی آنها نیز خواهیم پرداخت.
ادامه مطلب
نوشته شده در چهارشنبه 87/11/2ساعت 10:56 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

ممکن است به مانند بسیاری از افراد شما نیز از یک سیستم چند کاربر استفاده میکنید. به این معنا که علاوه بر شما ، افراد دیگری هم یوزر جداگانه ای بر روی ویندوز XP دارند و با آن به سیستم لوگین میکنند. در صورتی که شما کاربر Admin باشید ممکن است دوست داشته باشید محدودیت زمانی خاصی را برای استفاده هر کاربر از ویندوز در نظر بگیرید. به عنوان مثال یوزری را محدود به استفاده در روزها یا ساعات خاصی از هفته بکنید یا حتی یک محدودیت زمانی برای فرزند خود برای استفاده از ویندوز ایجاد کنید. اینکار به سادگی از طریق ویندوز XP امکان پذیر است! هم اکنون قصد داریم به معرفی این ترفند بپردازیم.
ادامه مطلب
نوشته شده در چهارشنبه 87/11/2ساعت 10:56 عصر توسط قاسم نظرات ( ) | |

<      1   2   3   4   5      >

قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

کد موسیقی برای وبلاگ