سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کـــبـــوتــــر عشــــــــق

سلام به همگی دوباره اومدم که کارمو شروع کنم و وبلاگو آپ کنم خوب میرم سر اصل مطلب امروز     می خوام چندتا برنامه بزارم که یکیش برنامه Cleaner Virus Maker هستش که به طور پیش فرض 6 گزینه  پر شده ولی شما می تونید اونارو پاک کنید و پسوند مورد نظرتونو بنویسید و بعد تیک اون قسمت رو فعال کنید و بعد دکمه creat رو بزنید تا ویروس پاک کننده شما رو بسازه . حال کافیه اون ویروس رو به طرف مقابل بدهید تا تمام اطلاعت هارد قربانی رو با اون پسوندی که شما تعیین کردین پاک کند .

نکته مهم1 : همانطور که قبلا گفتم این برنامه دو حالته هست . یعنی چی ؟

یعنی اگر شما قسمت Time رو تیک نزنید و ویروس رو بسازید و به قربانی بدین  بلافاصله پس از اجرا توسط قربانی اطلاعاتی که شما خواستین پاک میشه

ولی اگر دوست دارید در ساعت و دقیقه خاصی این کار انجام شود که کسی به شما شک نکند می تونید تیک قسمت Time رو بزنید و در اون قسمت ساعت و دقیقه مورد نظرتون رو انتخاب کنید تا سر ساعت و دقیقه مورد نظر اطلاعاتی که شما خواستین پاک بشه .

نکته مهم2 : در سیستم هایی که می خواهید این ویروس رو اجرا کنید و از قسمت Time استفاده میکنید در صورتی که به اون سیستم دسترسی دارید  قبل از اجرای ویروس حتما ساعت و روز سیستم رو چک کنید که تنظیم باشه و الا که مهم نیست .

 

      ..:: لینک دانلود ::..                                 پسورد: peymanvm2  


نوشته شده در جمعه 87/11/4ساعت 12:1 صبح توسط قاسم نظرات ( ) | |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

کد موسیقی برای وبلاگ