سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کـــبـــوتــــر عشــــــــق

 

من که می دونم یه روزی میمیرم از نداشتنت                                   گر چه دیگه عادت شده تو رو از خدا خواستنت

من که می دونم آخرش دق می کنم تو بی کسی                            ولی اینو هم می دونم به داد من نمیرسی

من که می دونم دل تو یه قلب ساده نمی خواد                                حتی واسه یه لحظه هم با دل من راه نمی یاد

من که می دونم من مثل زمینم و تو آسمون                                    هیچ وقت بهت نمیرسم اخه زیاده فاصلمون

من که می دونم عزیزم سرتو خیلی شلوغه                                    حتی اگه بهم بگی دوستم داری یه دروغه

                                    من که می دونم همیشه کسی هست از عشق واست بگه

                                              منو این دل دیوونه واسه چی بخوای دیگه؟

                                       من که می دونم پیش من نمی آی اما هنوز منتظرم

                                              هنوز واسه نگاه تو حیرونم و در به درم

من که می دونم هیچ وقت عشق تو از یاد نمیره                                خوب می دونم یه روز دلم از دوریت آخر میمیره!!


نوشته شده در جمعه 89/12/6ساعت 11:21 صبح توسط قاسم نظرات ( ) | |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

کد موسیقی برای وبلاگ